FAQ
Nie. Zamówienie można złożyć na 2 sposoby - z rejesracją w serwisie lub bez rejestracji. Konto można utworzyć także podczas składania zamówienia.
Tak. Zamówienie można skladać od razu po rejestracji w serwisie cyfrowybialystok.pl.
Tak. Można to zrobić w Panelu klienta, w zakładce Zmień dane.
Skorzystaj z opcji przypominania hasła. Podaj adres e-mail, którym logujesz się do konta i odbierz pocztę - otrzymasz mail z linkiem resetującym hasło.
Status zamówienia moża sprawdzić w Panelu klienta. O zmianie etapu realizacji zamówienia będziesz też powiadamiany mailowo.
Dla zamówień złożonych do godziny 12:00 pierwszym dniem realizacji jest dzień dzisiejszy (jeśli zamówienie zostało złożone w dzień roboczy). Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 12:00 - termin realizacji liczony jest od następnego dnia roboczego.
Tak. Przy większości produktów istnieje możliwość wyboru opcji ekspresowej (przy wyborze tej opcji obowiązuje dodatkowa opłata).
W przypadku braku płatności w ciągu 14 dni anulujemy Twoje zamówienie.
Tak, ale należy ją skonsultować z naszymi handlowcami: sklep@cyfrowybialystok.pl
Tak. W tym celu należy skontaktowć się z naszymi handlowcami: sklep@cyfrowybialystok.pl
Tak, dla większości produktów jest taka możliwość. Należy zaznaczyć opcję "Zamawiam" przy projekcie graficznym.
Tak, w tym celu należy się zgłosić do naszych handlowców: sklep@cyfrowybialystok.pl
Tak, przy większości produktów jest taka możliwość. Jedym z parametrów produktu jest "Projekt" - należy wybrać opcję "Zamawiam". Przygotowanie projektu przez naszych grafików jest płatne.
Na tę chwilę nie udostępniamy takiej możliwości.
W niektórych przypadkach jest taka możliwość - o szczegły należy pytań handlowców: sklep@cyfrowybialystok.pl
Płatności można dokonać na kilka sposobów:
- płatność gotówką przy odbiorze (w przypadku odbioru osobistego w biurze lub dostawy na terenie Bialegostoku)
- płatność kartą (w przypadku odbioru osobistego w biurze)
- płatnosć przelewem tradycyjnym
- płatność przez platformę PayU lub Sofort
Na życzenie możemy wystawić pro formę. Osoby zarejestrowane w serwisie mogą też pobrać fakturę pro-forma po zalogowaniu.
Nie udostepniamy takiej formy płatności.
Jest to zależne od wyboru rodzaju dostawy.
- Jeśli została wybrana przesyłka kurierska - kurier dostarczy zamówienie pod wskazany adres do dwóch dni roboczych od zakończenia realizacji zamówienia.
- Przy wyborze dostawy na terenie Białegostoku - zamówienie dostarczy jeden z naszych pracowników w dniu zakończenia realizacji zamówienia.
- Wybór odbioru osobistego oznacza, że zamówienie po zakończeniu realizacji czeka na obiór w naszej siedzibie - przy ulicy 42 Pulku Piechoty 78 w Białymstoku. O tym, że produkt jest gotowy do odbioru powiadomi Cię nasz e-mail.
Tak, koszty dostawy znajdziecie Państwo w zakładce Rodzaje dostaw
Zamówienie zostanie wysłane pod adres wskazany w sektorze "Dane do przesyłki" podczas składania zamówienia.
Instrukcję jak przygotować plik do druku znajdziecie Państwo w zakładce "Projekt" przy każdym produkcie.
Standardowo jest to 300dpi, ale należy zwrócić uwagę, by mapa bitowa była dobrej jakości.
PDF (preferowany)
EPS, CDR, TIFF, JPG (akceptowane) - przy przesłaniu pliku w tych rozszerzeniach doliczamy 3,50 zł do zlecenia
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi w momencie odbioru towarów. Prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę oraz o niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie.
2. Reklamacje dotyczące jakości druku należy składać drogą mailową na adres: sklep@cyfrowybialystok.pl, podając nazwę zamówienia, zastrzeżenia oraz dołączając do wiadomości skan (bądź zdjęcie) otrzymanych druków. Reklamację przyjmujemy wyłącznie wtedy, kiedy usługa nie została wykonana zgodnie z opisem lub gdy produkt posiada wady fabryczne. De ART nie ponosi odpowiedzialności za wady w druku wynikające z błędnego przygotowania pod względem treści. Podstawą reklamacji dotyczącej kolorów wydruku jest tylko i wyłącznie proof barwny zamówiony osobno.
3. Reklamację można złożyć do 14 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Reklamacji podlega towar zwrócony w 100% usługodawcy. W przypadku uznania reklamacji, koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi reklamodawca. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zgłoszenia.
Reklamację można zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej - wciągu 2 dni roboczych od daty jej wpłynięcia.
Kolorów po wydruku nie można porównywać do kolorów wyświetlanych w komputerze - zazwyczaj różnią się od siebie. Nie jest to podstawą reklamacji.
Rodzaj zadruku:
4/4 lub 4+4 - zadruk dwustronny pełnokolorowy
4/1 lub 4+1 - zadruk dwustronny, strona 1: pełnokolorowa, strona 2: druk tylko kolorem czarnym
4/0 lub 4+0 - zadruk jednostronny, pełnokolorowy
Papier offsetowy jest papierem niepowlekanym, drukuje się na nim np. papier firmowy.
Papier kredowy jest papierem powlekanym, może mieć wykońcenie matowe lub błyszczące, drukuje sie na nim, np. ulotki.
Spad drukarski jest to zadrukowany obszar (najczęściej wąski pasek dookoła) arkusza, który zostaje odcięty podczas docinania na wymiar. Przy większości produktów są to 2mm z każdej strony. Dzięki zastosowaniu spadu w projekcie, po wydruku i przycięciu użytku, gotowy produkt nie posiada niezadrukowanych krawędzi - mimo iż mogą nastąpić małe odchylenia np. w dokładności cięcia gilotyny.
CMYK i RGB to dwa modele kolorów. Większość plików powinna być przygotowana w przestrzeni CMYK.
CMYK posiada cztery składowe:
Cyan (niebieski)
Magenta (purpura)
Yellow (żółty)
Black (czarny)
Inne kolory powstają przez mieszanie tych czterech kolorów.
RGB posiada trzy składowe:
Red (czerwony)
Green (zielony)
Blue (niebieski)
Po ich połączeniu uzyskuje się efekt barwny na monitorze.
Podas zmiany RGB na CMYK może wystąpić kolorystyki, czyli mogą być widoczne różnice kolorystyczne.