Woda

Oblicz cenę produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto Cena brutto Czas realizacji Zamów
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{cartElement.realization}} (dni)
{{error}}
do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Woda reklamowa mineralna z nadrukiem

Wiosenna promocja cenowa obowiązuje dla zamówień złożonych do 30 kwietnia 2019 r. W tym okresie mogą Państwo kupić wodę w niższej cenie, a wysyłkę zamówić teraz lub w razie potrzeby zaplanować ją na sezon letni (nawet do końca sierpnia br.) 
Wodę sprzedajemy w zgrzewkach po 12 butelek o pojemności 0,5 l. Woda mineralna z własną etykietą jest dostępna w wersji gazowanej i niegazowanej. Rodzaj wybranej wody proszę wpisać w komentarzu podczas składania zamówienia.

Przy wyborze wysyłki paletowej prosimy nie dodawać innych produktów do koszyka. Pozostałe produkty mogą Państwo zamówić w oddzielnym zleceniu.

Jedna paleta to 116 zgrzewek. Przy zamówieniach większej liczby palet koszt transportu wyceniamy indywidualnie. W tej sprawie prosimy o kontakt: sklep@cyfrowybialystok.pl.

Woda personalizowana z własną etykietą

Woda reklamowa ze spersonalizowaną etykietą - idealna jako gadżet reklamowy lub do sprzedaży pod własną marką. Sprawdzi się na targach, biegach, maratonach, imprezach masowych, konferencjach, szkoleniach. Podczas sezonu letniego jest nieodzownym elementem promocji w trakcie wszelkich wydarzeń na świeżym powietrzu. W największe upały wody przecież nie może zabraknąć.

Woda z logo czy etykietą reklamową – co wybrać?

Na etykiecie można nadrukować dowolny projekt w pełnym kolorze. Przeznaczenie butelki wody z nadrukiem jest ograniczone wyłącznie wyobraźnią klienta. Woda z logo sprawdzi się jako woda firmowa, którą można częstować na zebraniach, konferencjach i rozmowach z klientami, budując pozytywny wizerunek firmy. Etykieta to również dobra powierzchnia reklamowa dla produktów bądź usług. Tego typu reklamę łatwo rozpowszechnić na targach lub uczelniach.

Woda mineralna z nadrukiem na etykiecie – na jaką okazję?

Oprócz reklamy czy budowania pozytywnego wizerunku firmy, woda personalizowana może posłużyć jako pamiątka ważnego wydarzenia lub zabawny prezent dla gości weselnych. Państwo młodzi mogą rozdać własną wodę gościom, która na pewno przyda im się następnego ranka do uzupełnienia płynów po hucznej zabawie.

Woda mineralna reklamowa - skład

Oferujemy naturalną wodę mineralną o średniej zawartości składników mineralnych. Nasza woda reklamowa jest wydobywana z utworów jurajskich. Poddana jest procesowi napowietrzania, filtracji i odżelaziania.

Główne składniki mineralne:

Kationy mg/l
sodowy -Na+ 10,26
potasowy - K+ 3,77
magnezowy-Mg2+ 45,57
wapniowy-Ca2+ 85,17
Aniony mg/l
wodorowęglanowy - HCO 3 322,9
chlorkowy - CL- 42,5
sierczanowy - So4 2- 89,71
fluorkowy - F- 0,32

Suma składników mineralnych: 621,10 mg/l

 

JAK PRZYGOTOWAĆ PROJEKT?

 

FORMAT NETTO (końcowy rozmiar projektu):

201x75mm/201x50mm

FORMAT BRUTTO (projekt powiększony o spad):

205x79mm/205x54mm

SPAD:

2 mm z każdej strony

OBSZAR BEZPIECZNY:

3 mm (wszystkie istotne elementy powinny być odsunięte od linii cięcia)

ROZDZIELCZOŚĆ:

300 dpi

MODEL KOLORÓW:

CMYK, suma wartości nie powinna przekraczać 300%

ZAPIS DO PLIKU:

PDF (preferowany)
EPS, CDR, TIFF, JPG (akceptowane) - przy przesłaniu pliku w tych rozszerzeniach doliczamy 3,5 zł do zlecenia.

Wszystkie teksty zamienione na krzywe.

DODATKOWE UWAGI:

W przypadku plików otwartych (CDR, EPS) prosimy o załączenie podglądu JPG w niskiej rozdzielczości, który pozwoli nam jednoznacznie zweryfikować, czy projekt otwiera się poprawnie.

Wszystkie pliki które są do nas przesyłane do druku są zawsze sprawdzane i w przypadku odnalezienia błędów odsyłamy do poprawki. Jednocześnie zaznaczamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej sprawdzać projekty przesyłane do druku, nie możemy jednak zagwarantować że znajdziemy wszystkie możliwe błędy w plikach.

Uwaga!
Należy zwrócić uwagę na możliwość wystąpienia różnic w kolorach w stosunku do wydruków z drukarek atramentowych oraz obrazu wyświetlanego na monitorze ze względu na różnice w technologii druku i prezentacji barw.
W przypadku druku apli (jednolitego tła) może wystąpić pasmowanie, nie może być ono powodem reklamacji.