Reklamacje

Reklamacje mogą Państwo składać drogą mailową do 7 dni od otrzymania przesyłki. Na adres: sklep@cyfrowybialystok.pl przyjmujemy zgłoszenia o wykonaniu usługi niezgodnie z opisem lub dotyczące wad fabrycznych. Podstawą do złożenia reklamacji dotyczącej kolorów wydruku jest wyłącznie proof barwny zamówiony osobno. Firma De ART nie ponosi odpowiedzialności za wady w druku spowodowane błędnym przygotowaniem pliku pod względem treści. 

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania całości reklamowanego towaru. Do reklamacji proszę dołączyć dowód zakupu i opis zgłoszenia. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Państwu koszt przesyłki reklamowanego towaru. 

W przypadku, gdy przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu, proszę zgłosić ten fakt kurierowi przy odbiorze paczki. Następnie należy spisać wraz z kurierem protokół reklamacyjny i zawiadomić nas o zaistniałej sytuacji. 

 

Więcej informacji na temat składania reklamacji znajduje się w naszym regulaminie