Reklamacje i zwroty – sprawdź nasze zasady
Reklamacje mogą Państwo składać drogą mailową do 7 dni od otrzymania przesyłki. Na adres: sklep@cyfrowybialystok.pl przyjmujemy zgłoszenia o wykonaniu usługi niezgodnie z opisem lub dotyczące wad fabrycznych wraz ze skanem lub zdjęciem reklamowanego produktu. Podstawą do złożenia reklamacji dotyczącej kolorów wydruku jest wyłącznie proof barwny zamówiony osobno. Firma De ART nie ponosi odpowiedzialności za wady w druku spowodowane błędnym przygotowaniem pliku pod względem treści.
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania całości reklamowanego towaru. Do reklamacji proszę dołączyć dowód zakupu i opis zgłoszenia. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Państwu koszt przesyłki reklamowanego towaru.
W przypadku zwrotu towaru i braku możliwości jego naprawy, firma de ART s.c. przeleje kwotę wpłaconą przez odbiorcę w terminie do 3 dni.
Gdy przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu, proszę zgłosić ten fakt kurierowi przy odbiorze paczki. Następnie należy spisać wraz z kurierem protokół reklamacyjny i zawiadomić nas o zaistniałej sytuacji.
Więcej informacji na temat składania reklamacji znajduje się w naszym regulaminie.