Plakaty wielkoformatowe
Twoje wydarzenie, Twój plakat – drukuj z nami plakaty wielkoformatowe
Planujesz wydarzenie, chcesz wypromować swoją usługę lub produkt? Nasza drukarnia internetowa pomoże Ci stworzyć idealny plakat reklamowy. Zadbaj o to, by Twoje ogłoszenie wyróżniało się i przyciągało uwagę – zamów plakat z własnym wzorem i dotrzyj do szerszej publiczności.- oferujemy wydruki reklamowe w najwyższej jakości, które pozwolą Twoim treściom prezentować się profesjonalnie i efektownie.
- wybieraj spośród czterech rodzajów papieru, aby dopasować plakat do potrzeb – od klasycznej, satynowej elegancji (papiery Whiteback) po papier odporny na warunki zewnętrzne (papier Blueback) i uszkodzenia mechaniczne (papier syntetyczny)
- gwarantujemy druk o intensywnych kolorach i perfekcyjnej ostrości, który skutecznie zwróci uwagę na Twoje wydarzenie czy ofertę.
Reklama, która działa, zaczyna się od dobrego plakatu. Wystarczy, że prześlesz nam swój projekt, a my zadbamy o resztę – od jakości druku po szybki czas realizacji. Nasze plakaty to doskonały sposób na promocję lokalnych eventów, koncertów, wydarzeń kulturalnych czy kampanii marketingowych.
Zamów u nas i przekonaj się, jak łatwo możesz wypromować swoją ofertę. Twój plakat będzie robić wrażenie na każdym, kto go zobaczy!
Na jakim papierze drukujemy plakaty wielkoformatowe?
- Whiteback – wysokiej jakości satynowy papier plakatowy z białym tyłem. Idealny do druku plakatów oraz zdjęć w dużych rozdzielczościach. Znakomite właściwości wchłaniania atramentu. Idealny do plakatów, fotografii, itd.
- Blueback – wysokiej jakości satynowy papier plakatowy z niebieskim tyłem, do druku plakatów oraz reklam na billboardy. Papier ma wysoką odporność na warunki atmosferyczne i zarysowania. Niebieski tył zapewnia wysoki poziom krycia podłoża.
- Papier syntetyczny - wodoodporny i odporny na uszkodzenia mechaniczne "papier" syntetyczny, wykonany z matowej polipropylenowej folii wolnej od PCW. Idealny do druku materiałów, które mają być odporne na zmienne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne.
W zamówieniach do 50 sztuk istnieje możliwość dzielenia nakładów (tzn. w jednym zamówionym nakładzie możemy wydrukować kilka wzorów). W przypadku większych zamówień prosimy o kontakt z nami w celu sprawdzenia możliwości łączenia nakładu.
FORMAT NETTO: końcowy rozmiar plakatu:
A0: 841 x 1189 mm
A1: 594 x 841 mm
A2: 420×594 mm
A3: 297x420 mm
B0: 1000 x 1414 mm
B1: 707 x 1000 mm
B2: 500 x 707 mm
B3: 353 x 500 mm
FORMAT BRUTTO: taki sam jak format netto
SPAD: brak
OBSZAR BEZPIECZNY: 3 mm (wszystkie istotne elementy powinny być odsunięte minimum o 3 mm od linii cięcia - krawędzi plakatu)
ROZDZIELCZOŚĆ: sugerowana – 300 dpi
MODEL KOLORÓW: CMYK, suma wartości nie powinna przekraczać 300%. Czarne/szare teksty i grafiki powinny składać się wyłącznie z odpowiedniej wartości procentowej koloru czarnego (K), w innym przypadku mogą pojawić się rozbarwienia (kolor czarny/szary może wpadać w inny odcień).
ZAPIS DO PLIKU: PDF (preferowany) EPS, CDR, TIFF, JPG (akceptowane). Wszystkie teksty zamienione na krzywe.
DODATKOWE UWAGI:
W przypadku plików otwartych (CDR, EPS) prosimy o załączenie podglądu JPG w niskiej rozdzielczości, który pozwoli nam jednoznacznie zweryfikować, czy projekt otwiera się poprawnie.
W przypadku dostarczenia pracy w formacie CDR dodatkowo należy:
- zamienić wszystkie teksty na krzywe
- w przypadku skomplikowanych projektów zawierających wiele warstw, nachodzące na siebie grafiki, cienie, przezroczystości itp. należy, na ile to możliwe, spłaszczyć do jednego obrazu tła, zachowując w postaci wektorowej jedynie teksty loga, linie i inne istotne elementy projektu
- dołączyć podgląd pliku w formacie jpg wielkości 200-300kB, pozwalający na jednoznaczne zweryfikowanie poprawności otrzymanego materiału.
Wszystkie pliki które są do nas przesyłane do druku są zawsze sprawdzane i w przypadku odnalezienia błędów odsyłamy do poprawki. Jednocześnie zaznaczamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej sprawdzać projekty przesyłane do druku, nie możemy jednak zagwarantować że znajdziemy wszystkie możliwe błędy w plikach.
Należy zwrócić uwagę na możliwość wystąpienia różnic w kolorach w stosunku do wydruków z drukarek atramentowych oraz obrazu wyświetlanego na monitorze ze względu na różnice w technologii druku i prezentacji barw.
W przypadku druku apli (jednolitego tła) może wystąpić pasmowanie, nie może być ono powodem reklamacji.